Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Wydział Nauk Społecznych Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie

ul. Broniewskiego 48, pok. 111
01-771 Warszawa
telefon kom.: +48 506-002-321
email: pedagogika(at)chat.edu.pl

Nr konta: 82 1240 5918 1111 0010 4480 8050

Kierownik dziekanatu, specjalista ds. naukowo-dydaktycznych (studia pierwszego stopnia na kierunku Administracja, jednolite studia magisterskie) 
mgr Jarosław Zabrocki, email: j.zabrocki(at)chat.edu.pl
Główny specjalista ds. administracyjno-dydaktycznych (studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku Pedagogika, studia podyplomowe, pomoc materialna)
mgr Alina Kozakowska, email: a.kozakowska(at)chat.edu.pl
Specjalista ds. administracyjno-dydaktycznych 
mgr Paulina Chojnowska (urlop), email: pedagogika(at)chat.edu.pl

Godziny pracy dziekanatu:

  • poniedziałek – 9.00-15.00
  • wtorek – 9.00-15.00
  • środa –  nieczynne
  • czwartek – 9.00-15.00
  • piątek – 9.00-15.00

Informacje:

  • Nabycie praw studenta  – ślubowanie
    Uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 8 ust. 6 Regulaminu Studiów ChAT osoba przyjęta na studia nabywa prawa studenta z chwilą złożenia ślubowania. Złożenie ślubowania osoba przyjęta na studia potwierdza na piśmie w ciągu trzydziestu dni od rozpoczęcia studiów. Treść ślubowania określona została w § 77 ust 1 Statutu ChAT (link: https://chat.edu.pl/app/uploads/2019/03/statut-chat_2019-05-30.pdf). Podpisu ślubowania należy dokonać w dziekanacie Wydziału Nauk Społecznych ChAT (pok.111) w terminie trzydziestu dni od rozpoczęcia studiów.
  • Logowanie do systemu USOS
    Obsługa toku studiów każdego studenta Wydziału Nauk Społecznych ChAT odbywa się w systemie https://usosweb.chat.edu.pl/ Aktywowanie indywidualnego konta https://usosweb.chat.edu.pl/ umożliwiającego dostęp do aplikacji odbywa się poprzez zalogowanie do systemu. Loginem jest numer PESEL, hasło takie samo jak przy logowaniu się na stronę rekrutacji irk.chat.edu.pl. W przypadku studentów zagranicznych identyfikatory są nadawane indywidualnie przez dziekanaty. Problemy z logowaniem należy zgłaszać do dziekanatu.
  • Logowanie do poczty studenckiej
    Adres studenta generowany jest w postaci: pierwsza litera imienia(i) całe nazwisko(n) bez polskich znaków. Uczelniany adres email studenta można znaleźć po zalogowaniu się na https://usosweb.chat.edu.pl/ Hasłem dostępu jest nr PESEL, a w przypadku braku nr PESEL – nr paszportu (obcokrajowcy). Instrukcja logowania dostępna pod linkiem: https://usosweb.chat.edu.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=POCZTA.html
  • Elektroniczne Legitymacje Studenckie
    Studenci wnioskujący o legitymację studencką proszeni są o sprawdzenie na indywidualnym koncie https://usosweb.chat.edu.pl/ statusu dodanych fotografii. Osoby, które fotografii nie zamieściły lub ich fotografia została odrzucona proszone są o jej ponowne wgranie do aplikacji. Wnioski o wydanie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej należy składać za pośrednictwem aplikacji https://usosweb.chat.edu.pl/ zakładka dla studentów – Podania; Typ podania: Wniosek o wydanie legitymacji studenckiej.
    Studenci rozpoczynający naukę, aby otrzymać legitymację powinni wpłacić kwotę 22,00 PLN za legitymację na nr konta: 82 1240 5918 1111 0010 4480 8050.
    Jako tytuł wpłaty prosimy wpisać: imię, nazwisko, numer albumu, opłata za legitymację.


Ochrona danych osobowych: https://chat.edu.pl/ochrona-danych-osobowych/

  • Harmonogram postępowania rekrutacyjnego 
  • Rozpoczęcie rejestracji w systemie irk.chat.edu.pl: 6 maja 2024 r.
  • Ostatni dzień rejestracji w systemie irk.chat.edu.pl: 10 lipca 2024 r.
  • Ostatni dzień wnoszenia opłat rekrutacyjnych: 11 lipca 2024 r.
  • Zatwierdzenie wyników kwalifikacji na studia: 12 lipca 2024 r.
  • Przyjmowanie dokumentów od kandydatów: 15-18 lipca 2024 r.
  • Ogłoszenie wyników rekrutacji przez WKR: 19 lipca 2024 r.
  • Kalendarium roku akademickiego 2024/2025 na studiach I i II stopnia oraz na studiach jednolitych magisterskich

Semestr zimowy: 1 X 2024 – 19 II 2025

  • Zajęcia dydaktyczne: 1 X 2024 – 3 II 2025
  • Przerwa świąteczna: 24 XII 2024 – 7 I 2025
  • Sesja egzaminacyjna: 4 II – 17 II 2025
  • Przerwa zimowa: 18 II – 19 II 2025

Semestr letni: 20 II – 30 IX 2025

  • Zajęcia dydaktyczne: 20 II – 13 VI 2025
  • Sesja egzaminacyjna poprawkowa: 3 – 14 III 2025
  • Przerwa świąteczna: 16 IV – 22 IV 2025
  • Przerwa majowa: 1 –  3 V 2025
  • Sesja egzaminacyjna: 16 – 30 VI 2025
  • Sesja egzaminacyjna poprawkowa: 8 – 19 IX 2025
  • Kalendarium roku akademickiego 2024/2025 na studiach podyplomowych

Semestr zimowy: 1 X 2024 – 19 II 2025

  • Zajęcia dydaktyczne wraz z zaliczeniami i egzaminami: 1 X 2024 – 19 II 2025
  • Przerwa świąteczna: 22 XII 2024 – 7 I 2025

Semestr letni: 24 II – 30 IX 2025

  • Zajęcia dydaktyczne wraz z zaliczeniami i egzaminami: 24 II – 30 IX 2025
  • Przerwa świąteczna: 16 IV – 22 IV 2025
  • Przerwa majowa: 1 – 3 V 2025

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.
Polityka prywatności

Zamknij