Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie
  • Zaproszenie do udziału w ogólnopolskiej studencko-doktoranckiej konferencji naukowej „Efektywna, efektowna i etyczna komunikacja” organizowanej przez Koło Naukowe Prostego Języka działającego na Uniwersytecie Warszawskim
 
Zapisy2024-06.jpg

 

To już trzecia edycja naszej konferencji – i trzecia okazja do wymiany refleksji na temat języka jako narzędzia komunikacji. W tym roku ponownie spotkamy się stacjonarnie w Warszawie w weekend 18 i 19 maja.

Zachęcamy do udziału osoby zainteresowane nie tylko prostym językiem i retoryką, lecz także komunikacją jako taką – szczególnie w ujęciu językoznawczym, medioznawczym, kulturoznawczym, psychologicznym, filozoficznym czy socjologicznym. Tematyka konferencji będzie dotyczyła języka w różnych przestrzeniach – publicznej, medialnej, religijnej, zawodowej, naukowej i internetowej. Na każde z wystąpień przeznaczymy 15 minut.

Na Państwa zgłoszenia czekamy do 17 kwietnia. Prosimy przesyłać je przez formularz: https://forms.gle/VahBA42mwBjKoJht9.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Językiem konferencji jest język polski.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości – zapraszamy do kontaktu (kolo.prostegojezyka@gmail.com).

 

  • Zaproszenie na praktyczne szkolenie dla przedstawicieli społeczności doktoranckiej – Projekt Pełnoprawni w Nauce

Praktyczne szkolenie online zostało zadedykowane przedstawicielom społeczności doktoranckiej. Osoby biorące udział w szkoleniu mogą otrzymać zaświadczenia potwierdzające ten fakt, które można wykazać w sprawozdaniach rocznych. Link do szkolenia zostanie wysłany przed jego rozpoczęciem.

Celem realizacji projektu Krajowej Reprezentacji Doktorantów pt.: „Pełnoprawni w nauce” jest doprowadzenie do poprawy sytuacji doktorantów i doktorantek z niepełnosprawnościami oraz doktorantów i doktorantek zagranicznych w zakresie poszanowania ich prawa do nauki oraz prawa do aktywizacji w życiu środowiska akademickiego poprzez:

• wzrost świadomości społecznej w zakresie problemów z jakimi zmagają się wyżej wymienione grupy środowisku akademickim;
• wzrost poziomu aktywizacji społeczności doktoranckiej z niepełnosprawnościami oraz doktorantów i doktorantek zagranicznych w działalność samorządową;
• zapewnienie w regulaminach samorządów doktoranckich i regulaminach szkół doktorskich form wsparcia dla doktorantów i doktorantek z niepełnosprawnościami;
• doprowadzenie do przetłumaczenia regulaminów samorządów doktoranckich i regulaminów szkół doktorskich na język angielski.

Szkolenie odbędzie się w najbliższy poniedziałek (18.03.2024) o godzinie 18:00, za pośrednictwem platformy MS Teams. 
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.gle/bUzSSa8U48e2axRp7.

 

2024_ieg_fellowship_dh_dt

2024_ieg_fellowship_dh_en

 

  • Zaproszenie do udziału w badaniach

Within the context of the European project CATALISI, EY is conducting a predictive study on the soft skills that are necessary for PhD students/ researchers –or more in general young researchers – to be successful in the labour market.

CATALISI is a European Union co-funded project focused on the support given to Higher Education Institutions for their institutional transformation through the adoption of tailor-made acceleration services. These include training and skills development, interaction with the market, living labs, counseling, mentoring and coaching, enhancement of the digitization of Higher Education Institutions and support in accessing Open Science (For more information, please visit CATALISI – Catalysation of institutional transformations of Higher Education Institutions)

Within the framework of the Design, Coaching and Sustainability Work Package (WP3) of the CATALISI project, we, as EY team, are working to develop a predictive study. Our study uses a mix of online surveys and in-depth interviews, combined with advanced statistical and semantic analysis techniques. Through this, we aim to predict future skills needs and offer recommendations on skills development for the benefit of all young researchers and universities.

On this note, we think you as part of the MSCA-NET project can play a pivotal role in contributing to the institutional transformation of European higher education institutions, by addressing common and big societal challenges such as gender equality, inclusiveness, equity and recognition of qualifications & research careers. Your inputs will be useful when developing the predictive study because they will help us foresee the transformation which is necessary for higher education institutions to be the universities of the future with a structural, systemic and sustainable impact. This, by also enabling PhD students and researchers to be equipped with the skills they need to be prepared for the jobs of tomorrow in a fast-changing society.

Therefore, we would like to ask you if you could kindly disseminate the following survey among your network in order to gain valuable insights that we will use for the purpose of the abovementioned predictive study.

The survey is anonymous and it will take approximately 10 minutes to complete. The results will be used for research purposes only and they will not be shared with third parties.

Please, find the link to the survey here: Qualtrics Survey | Qualtrics Experience Management

Thank you very much for your attention and for the time that you will be able to spend on completing the survey.

We look forward to hearing from you,

Best regards,

Sara Cervellini | Senior Consultant | People Advisory Services

EY Advisory S.p.A.
Via Lombardia, 31, Rome, Italy, Italy
Cell:3394612960 | Sara.Cervellini@it.ey.com
Website: www.ey.com

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.
Polityka prywatności

Zamknij