Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Wydział oferuje następujące studia podyplomowe:

  • Przygotowanie pedagogiczne – kwalifikacje nauczycielskie (3-semestralne) mają charakter kwalifikacyjny i pozwalają uzyskać podstawowe kompetencje pedagogiczne i psychologiczne niezbędne w pracy w placówkach oświatowych.  (więcej…)
  • Organizacja i Zarządzanie Oświatą (2-semestralne) studia podyplomowe które pozwalają
    na otrzymanie uprawnień które powinna spełnić osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (więcej…)
  • Asystenta rodziny przygotowanie uczestników studiów do pełnienia roli zawodowej asystenta rodziny (więcej…)

Uchwała nr 24/2019 Senatu Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie z dnia 19 września 2019 r. w sprawie Regulaminu studiów podyplomowych i innych form kształcenia w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie

mgr Alina Kozakowska – administracja

tel. +48 506 002 321

e-mail: a.kozakowska@chat.edu.pl

Asystent rodziny

STUDIA PODYPLOMOWE „ASYSTENT RODZINY” Czas trwania: 2 semestry Liczba godzin: 200 + 30 godzin praktyk zawodowych Punkty ECTS: 60 Podstawa prawna opracowania programu: Program studiów jest zgodny z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. 2011, Nr 149, poz. 887, ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra …

Organizacja i zarządzanie oświatą

STUDIA PODYPLOMOWE „ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE OŚWIATĄ” Czas trwania: 2 semestry Liczba godzin: 200 + 15 godzin praktyk asystenckich Punkty ECTS: 60 Studia adresowane są do osób posiadających tytuł licencjata lub magistra. Ukończenie kształcenia z zakresu Organizacji i Zarządzania Oświatą pozwala, na otrzymanie uprawnień zgodnie z art. 36 Ustawy o Systemie Oświaty i Rozporządzenia Ministra Edukacji …

Przygotowanie pedagogiczne – kwalifikacje nauczycielskie

CEL STUDIÓW Studia podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne – kwalifikacje nauczycielskie” mają charakter kwalifikacyjny i pozwalają uzyskać podstawowe kompetencje pedagogiczne i psychologiczne niezbędne w pracy w placówkach oświatowych.  Zawierają treści programowe dotyczące praktycznego przygotowania w zakresie psychologiczno-pedagogicznym oraz dydaktycznym. Są one niezbędne dla absolwentów studiów posiadających przygotowanie merytoryczne do nauczania przedmiotu (prowadzenia zajęć), a nieposiadających przygotowania psychologiczno …

wróć do góry Skip to content

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.
Polityka prywatności

Zamknij