Działania studenckie
Strona dla studentów WNS ChAT oraz doktorantów zgłębiających dyscyplinę pedagogika.
Zachęcamy do publikowania swoich esejów, refleksji, relacji, zdjęć, filmów z zajęć, badań, podróży, pobytów na stypendiach i innej aktywności związanej ze studiami w naszym Wydziale.
Osoby zainteresowane podzieleniem się swoimi doświadczeniami/refleksjami… proszone są o przesłanie wiadomości na adres: e.bednarz@chat.edu.pl
Działania studenckie:
- Realizacja zajęć z Edukacji społeczno-przyrodniczej może być świetną zabawą, jeśli wykorzysta się np. aktywizującą pracę z klockami Lego Education. Podczas ćwiczeń przeprowadzonych w dniu 24.03.2022 r. z grupą studentów tworzyliśmy z klocków Lego Education naturalne środowisko życia zwierząt, realizując tym samym temat mieszczący się w zagadnieniach programowych edukacji wczesnoszkolnej. Jak widać dorośli się przy tym dobrze bawią, a cóż dopiero dzieci. Warto włączać aktywizujące metody pracy do dydaktyki nauczania każdego przedmiotu, a w przypadku wczesnej edukacji aktywizacja wszystkich uczniów, z wykorzystaniem przyjaznych dzieciom metod i środków dydaktycznych jest wręcz nieodzowna. Na zdjęciach studenci WNS ChAT wraz z wykładowcą dr Elżbietą Bednarz
- W ramach zajęć fakultatywnych ze studentami: “Możliwości oddziaływania przez sztukę w procesie wychowania” prowadzonych przez pana mgr. Marka Szałajskiego założona została galeria bieżących prac, wykonywanych przez studentów. Zadanie dotyczyło twórczości Andy’ego Warhola.
streetartchatgallery_30-05-2021 — Galeria prac studentów
Załączniki:
- Refleksje studentów WEiDTP
- Inspiracje dla terapeutów pedagogicznych. Autorskie scenariusze zajęć
- Scenariusz zajęć terapeutycznych – Magdalena Przekwas
- “Nie widać mnie, ale wszystko u mnie OK”. “W czasie zdalnego nauczania nawet najlepsze technologie nie zastąpią nam bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. To relacje są najważniejsze. Wyłączona kamera powoduje, że nie wiemy, co słychać u drugiej osoby, czy wszystko u niej w porządku, jakie jest jej/jego samopoczucie, czy daje radę, czy potrzebuje pomocy.” Znaleźliśmy sposób, aby poinformować innych co u nas słychać.