Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Rok akademicki 2023/2024

Analiza funkcjonowania systemu zapewnienia jakości kształcenia w Wydziale Teologicznym Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie i ocena realizacji zakładanych efektów uczenia się za rok akademicki 2023/2024

Informacja o wynikach ankiet ewaluacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2023/2024

Rok akademicki 2022/2023

Analiza funkcjonowania systemu zapewnienia jakości kształcenia w Wydziale Teologicznym Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie i ocena realizacji zakładanych efektów uczenia się za rok akademicki 2022/2023

Informacja o wynikach ankiet ewaluacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2022/2023

Rok akademicki 2021/2022

Analiza funkcjonowania systemu zapewnienia jakości kształcenia w Wydziale Teologicznym Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie i ocena realizacji zakładanych efektów uczenia się za rok akademicki 2021/2022

Wyniki ankiet ewaluacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2021/2022

Komentarz do wyników ankiet w roku akademickim 2021/2022
Wyniki ankiet pokazują, że studenci bardzo dobrze oceniają dydaktykę prowadzą w Wydziale Teologicznym. Martwi natomiast niewielka ilość wypełnionych ankiet. Warto zachęcać studentów do korzystania z tego narzędzia. W przeciwieństwie do poprzednich okresów w semestrze letnim pojawiły się negatywne wpisy w komentarzach (niektóre to uwagi ad personam lub niewiele mówiące „może być”). Zwraca uwagę, jak skrajnie odmiennie są komentowane zajęcia tych samych wykładowców. Zarówno charakter komentarzy z semestru letniego, jak i w przeważającej mierze sprzeczność z pozytywnymi wpisami, sprawia, że można podejrzewać, iż są one rezultatem dłuższego nauczania zdalnego w okresie pandemii (ankiety z poprzedniego okresu wskazywały jedynie na kłopoty w niektórych przypadkach z przejściem na nauczanie zdalne). W jednym przypadku od roku akademickiego 2021/22 następuje zmiana osoby prowadzącej. Komentarze w kolejnych okresach dydaktycznych wymagają zatem szczególnej uwagi.

Rok akademicki 2020/2021

Ułatwienia dostępu

  • Skalowanie treści 100%
  • Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%