Analizy funkcjonowania systemu zapewniania jakości kształcenia w WT ChAT
Informacja o wynikach ankiet ewaluacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2022/2023
Informacja o wynikach ankiet ewaluacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2021/2022
Wyniki ankiet pokazują, że studenci bardzo dobrze oceniają dydaktykę prowadzą w Wydziale Teologicznym. Jeśli w ankietach zostały wpisane uwagi, to miały one wyłącznie pozytywny charakter. Jest to o tyle ważne, że w okresie pandemii pojawiały się negatywne komentarze, które jak się wydaje, trzeba wiązać z uciążliwością uczenia się bez bezpośredniego kontaktu z nauczycielami akademickimi. Martwi natomiast niewielka ilość wypełnionych ankiet (mniej niż w poprzedzającym roku akademickim). Warto zachęcać studentów do korzystania z tego narzędzia.
Wyniki ankiet w roku akademickim 2021/2022
Informacja o wynikach ankiet ewaluacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021
Wyniki ankiet pokazują, że studenci bardzo dobrze oceniają dydaktykę prowadzą w Wydziale Teologicznym. Martwi natomiast niewielka ilość wypełnionych ankiet. Warto zachęcać studentów do korzystania z tego narzędzia. W przeciwieństwie do poprzednich okresów w semestrze letnim pojawiły się negatywne wpisy w komentarzach (niektóre to uwagi ad personam lub niewiele mówiące „może być”). Zwraca uwagę, jak skrajnie odmiennie są komentowane zajęcia tych samych wykładowców. Zarówno charakter komentarzy z semestru letniego, jak i w przeważającej mierze sprzeczność z pozytywnymi wpisami, sprawia, że można podejrzewać, iż są one rezultatem dłuższego nauczania zdalnego w okresie pandemii (ankiety z poprzedniego okresu wskazywały jedynie na kłopoty w niektórych przypadkach z przejściem na nauczanie zdalne). W jednym przypadku od roku akademickiego 2021/22 następuje zmiana osoby prowadzącej. Komentarze w kolejnych okresach dydaktycznych wymagają zatem szczególnej uwagi.