Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie

Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie
  • mgr Anna Goch-Murzyniec rozprawa doktorska będąca pracą pisemną wraz z jej streszczeniem oraz recenzje:

Postępowanie o nadanie stopnia doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika wszczęte na wniosek mgr Anny Goch-Murzyniec w dniu 26 maja 2022 r.

Anna Goch-Murzyniec – “Kształcenie religijne jako element kultury szkoły. Studium pedagogiczne tradycji ewangelikalnejadition”

Anna Goch-Murzyniec – summary – “Religious education as an element of school culture. A pedagogical study of the Evangelical tradition.”

Prof. dr hab. Ewa Przybylska – Recenzja rozprawy doktorskiej Pani mgr Anny Goch-Murzyniec pt. “Kształcenie religijne jako element kultury szkoły. Studium pedagogiczne tradycji ewangelikalnej”

Ks. dr hab. Stanisław Chrobak, prof. UKSW – Recenzja rozprawy doktorskiej Pani mgr Anny Goch-Murzyniec pt. “Kształcenie religijne jako element kultury szkoły. Studium pedagogiczne tradycji ewangelikalnej”

Dr hab. Jarosław Horowski, prof. UMK – Recenzja rozprawy doktorskiej Pani mgr Anny Goch-Murzyniec pt. “Kształcenie religijne jako element kultury szkoły. Studium pedagogiczne tradycji ewangelikalnej”

  • mgr Andrzej Michalski – rozprawa doktorska będąca pracą pisemną wraz z jej streszczeniem oraz recenzje:

Postępowanie o nadanie stopnia doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika wszczęte na wniosek mgr. Andrzeja Michalskiego w dniu 29 września 2021 r.

mgr Andrzej Michalski – „Kompetencje międzykulturowe i ich kształtowanie w szkołach Fundacji Ronalda S. Laudera w Polsce i innych krajach Europy. Wybrane aspekty porównawcze”

mgr Andrzej Michalsk – summary – Cross-Cultural Competences and their shaping at Ronald S. Lauder Schools in Poland and other European countries. Selected Comparative Aspects

prof. dr hab. Zbyszko Melosik – Recenzja rozprawy doktorskiej mgr. Andrzeja Michalskiego „Kompetencje międzykulturowe i ich kształtowanie w szkołach Fundacji Ronalda S. Laudera w Polsce i innych krajach Europy. Wybrane aspekty porównawcze”

dr hab. Maciej Tanaś, prof. APS – Recenzja rozprawy doktorskiej mgr. Andrzeja Michalskiego „Kompetencje międzykulturowe i ich kształtowanie w szkołach Fundacji Ronalda S. Laudera w Polsce i innych krajach Europy. Wybrane aspekty porównawcze”

dr hab. Inetta Nowosad, prof. UZ – Recenzja rozprawy doktorskiej mgr. Andrzeja Michalskiego „Kompetencje międzykulturowe i ich kształtowanie w szkołach Fundacji Ronalda S. Laudera w Polsce i innych krajach Europy. Wybrane aspekty porównawcze”

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.
Polityka prywatności

Zamknij