ChAT przyszłości
Projekt „ChAT przyszłości” był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych i realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Nazwa Beneficjenta: CHRZEŚCIJAŃSKA AKADEMIA TEOLOGICZNA W WARSZAWIE
Numer umowy: POWR.03.05.00-00-Z044/18-00
Tytuł projektu: ChAT przyszłości
Realizacja projektu miała za zadanie realizację sześciu zadań objętych finansowaniem, tj.:
- Opracowanie programu kształcenia na kierunku pedagogika na specjalnościach: pedagogika szkolna z diagnozą i terapią pedagogiczną oraz pedagogika szkolna i nowe media w edukacji,
- Realizację programu kształcenia, o którym mowa w pkt. 1,
- Organizację i realizację wsparcia dla osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym /szkolenia/warsztaty/zajęcia z pracodawcami/wizyty studyjne w celu podniesienia kompetencji,
- Organizację i realizację kursów/warsztatów/szkoleń podnoszących kompetencje zarządcze kadry kierowniczej i administracyjnej Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie,
- Organizację i realizację kursów/warsztatów/szkoleń podnoszących kompetencje kadry dydaktycznej Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie,
- Zaprojektowanie i wdrożenie scentralizowanego dostępu do zasobów, aplikacji i systemów IT dla pracowników i studentów ChAT celem rozbudowy i modernizacji systemów informatycznych (wraz z niezbędną infrastrukturą) Akademii.
Okres realizacji projektu: 01.04.2019 r. – 31.12.2023 r.
Główne cele zrealizowanego projektu polegały na:
- podniesieniu kompetencji osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym, odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa;
- poprawę dostępności programów kształcenia dla osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym;
- wsparcie zmian organizacyjnych i podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego.
Cele szczegółowe zrealizowanego projektu, opierały się na osiągnięciu następujących wskaźników:
- 198 osób podniosło kompetencje w ramach działań uczelni wspartych z EFS;
- 20 osób pracowników uczelni, dzięki wsparciu z EFS, podniosło swoje kompetencje dydaktyczne;
- 20 osób pracowników uczelni, dzięki wsparciu z EFS, podniosło swoje kompetencje zarządcze.