Welcome Point – information and service point for international students and lecturers
Projekt realizowany przez Chrześcijańską Akademię Teologiczną w Warszawie w ramach programu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. „Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland” (Działanie: 3.3 Umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego), określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN14/18: Welcome Point – information and service point for international students and lecturers. Projekt realizowany na podstawie umowy między Narodową Agencją Wymiany Akademickiej a Chrześcijańską Teologiczną w Warszawie nr BPI/WTP/2021/1/00062/U/00001
Tytuł projektu: Welcome Point – information and service point for international students and lecturers
Okres realizacji projektu: 1.05.2022-30.04.2023
Wartość projektu: 384 889,98 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 384 889,98 PLN
Cele projektu: Celem projektu jest wsparcie do 30.04.2023 zmian organizacyjnych oraz podniesienie świadomości i kompetencji kadry Wydziału Nauk Społecznych ChAT z zakresu szeroko rozumianej obsługi organizacyjno-administracyjnej studenta zagranicznego poprzez realizację działań mających na celu zapewnienie przez uczelnię dostępności komunikacyjnej administrowanych stron internetowych, narzędzi informatycznych, procedur kształcenia na poziomie wyższym, wprowadzenie do programów kształcenia modyfikacji zapewniających ich dostępność dla studentów z zagranicy oraz działań z zakresu usprawnień funkcjonowania w Wydziale oraz usprawnienia procesu dydaktycznego osobom przyjeżdżającym z zagranicy.
Realizacja projektu pozwoli na zwiększenie atrakcyjności oferty dydaktycznej Uczelni i zwiększenie jej umiędzynarodowienia poprzez rozwój oferty kształcenia w języku angielskim, wzmocnienie organizacyno-administracyjne poziomu obsługi studenta zagranicznego na Uczelni, zwiększenie zdolności pozyskiwania zagranicznych akredytacji instytucjonalnych oraz akredytacji do programów kształcenia.
Planowane efekty:
Cel zostanie osiągnięty poprzez realizację 5 zadań w zakresie:
- Wzmocnienia infrastruktury i organizacji punktu informacyjnego dla wykładowców i studentów zagranicznych
- Wytworzenia materiałów informacyjnych w języku angielskim
- Kompleksowej obsługi administracyjnej studentów i wykładowców z zagranicy
- Wzmocnienia wiedzy i umiejętności kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie współpracy międzynarodowej
- Wzmocnienia oferty programowej w języku angielskim
Koordynator Welcome Point | Welcome Point Coordinator
mgr Ewa Sojka | Ewa Sojka MA
e.sojka@chat.edu.pl
Wsparcie administracyjne | Administrative support
mgr Bogumiła Wiktorska | Bogumiła Wiktorska MA
b.wiktorska@chat.edu.pl
- studenci-obcokrajowcy mogą uzyskać informacje na temat procesu studiowania i funkcjonowania w Uczelni
- studenci niepolskojęzyczni mogą otrzymać informacje o lektoracie języka polskiego w ChAT oraz materiały do samodzielnej nauki
- wszyscy studenci mogą otrzymać informacje o działalności Wydziału, organizowanych wydarzeniach oraz ofercie pomocowej Uczelni
- wykładowcy i goście zagraniczni mogą korzystać z miejsca do pracy.
- Poniedziałek: 8:00-12:00
- Wtorek: 9:00-13:00
- Środa: 8:00-12:00
- Czwartek: 9:00-13:00
- Piątek: 9:00-13:00
- foreign students can obtain information about the studying process and functioning in the Academy
- non-native Polish speakers can get information about Polish language classes in ChAT, as well as materials for self-study
- all students can learn about the activities undertaken in the Faculty, events organized as well as support services at the Academy
- lecturers and foreign guests can use the room for work.
- Monday 8:00-12:00
- Tuesday: 9:00-13:00
- Wednesday 8:00-12:00
- Thursday 9:00-13:00
- Friday 9:00-13:00