Badanie naukowe dot. potrzeb psychologicznych studentów
Hej Studenci!
Potrzebujemy Waszej pomocy, aby lepiej zrozumieć, jak pracownicy uczelni, którzy nie są nauczycielami akademickimi, oraz program studiów wpływają na Wasze zdrowie psychiczne, samopoczucie i motywację
do nauki. Wasze opinie i doświadczenia są niezwykle ważne dla tego badania i mogą przyczynić się do poprawy wsparcia dla studentów w przyszłości. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około
20 minut. Będziemy bardzo wdzięczni za pomoc!
René L. Henry – Doktorantka w Szkole Doktorskiej Uniwersytet Śląski w Katowicach
Tytuł badania: W jaki sposób polskie uniwersytety wspierają potrzeby psychologiczne osób studiujących? Rola personelu i praktyk poza procesem dydaktycznym.
Promotorki: prof. dr hab. Barbara Kożusznik (barbara.kozusznik@us.edu.pl) i dr Anita Pollak, prof. UŚ (anita.pollak@us.edu.pl); Instytut Psychologii, Uniwersytet Śląski w Katowicach
Cel badania: Badanie ma na celu zrozumienie, w jaki sposób osoby studiujące postrzegają wsparcie ich podstawowych potrzeb psychologicznych (autonomii, kompetencji i powiązania) ze strony osób
pracujących na uniwersytecie i praktyk poza zajęciowych, które wiążą się z dobrostanem, motywacją akademicką oraz zaspokojeniem podstawowych potrzeb psychologicznych.