Podstawowe dokumenty obowiązujące w szkole i ich znaczenie
System edukacyjny w Polsce a dowolnie wybrany europejski system edukacyjny
Dokształcanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli jako warunki awansu zawodowego
Charakterystyka wybranych zasad dydaktycznych
Kształcenie dzieci zdolnych – główne założenia
Metody aktywizujące i ich wykorzystanie w pracy edukacyjno-wychowawczej
Rozwój fizyczny i motoryczny dziecka a wychowanie
Metody, formy i środki dydaktyczne stosowane w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Metody, formy i środki dydaktyczne stosowane w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zjawisko przemocy w rodzinie i w szkole
Elementy składowe programu autorskiego
Programy profilaktyczne i interwencyjne w szkole
Zjawisko niepowodzeń szkolnych, przyczyny i środki zaradcze
Tradycyjny dziennik lekcyjny kontra dziennik elektroniczny
Zadania i funkcje świetlicy szkolnej
Wpływ środowiska szkolnego na kształtowanie postaw etycznych uczniów i nauczycieli
Zasady i ogólny zakres udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności